...and Done!

Äntligen!!
Alltid då jag skall ändra om på bloggen så är det någo som ska kråta, så enkla saker tog jätte läng och göra :/
Men nu är det iaf gjort, och jag kan finally titta på den utan att bli hysterisk :)

OCH jag har hittat en ny favoritskådis! eller ny och ny,
har nog sett han förr men int tänkt desto mer på det :)
I helgen har jag sett två filmer som han har haft huvudrollen i och båda var riktigt bra!

De som tycker om spänning och övernatruliga krafter ska se
I am number four
- jag tyckt den va riktigt spännande.
Å de som gillar romantik å filmer med bra budskap kan kolla
Beastly.
Den filmen baserar sig på Skönheten och odjuret,
fast i modern form, också bra!


Alex Pettyfer ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0