en fantastisk söndag och en lugn helg.

Jag brukar tycka att söndagar känns långa å ofta ganska så tråkiga. Men den här var allt annat än tråkig.
Visst, jag var ganska seg på morgonen å ville helst ligga kvar i soffan me filten omrking mig, men jag skulle till gymmet på 20-års jubileum. Och vilken TUR att jag kom mig iväg. För det var jätte skojigt, shame on you som int va där :D Mycket erbjudande, trevliga människor, glada och energiska pass :) Verkligen värt att sätta sin sönda på det, (istället för skolarbeten som d annars sku ha vari).
Nu ska ja chilla resten av kvällen, det e ju int så mycke kvar, men iaf, och imorgon börjar praktiken. Wish me Luck!


För övrigt har det varit en lugn helg. Fredagen var vääldigt slö, på lördagen fick jag det äntligen städat och tvätta kläder och sånt. Ja, å så prova ja på Pole-dance, vilket var skoj, men tungt. På kvällen var jag och Emma till Kotipizza å åt Kotzone, nami nami, mera sånt! :) Sen var vi ti Netti och spela...(ja minns int va maskinen hette) men det var å kul. Vi tog det på högsta allvar, killarna i borde bakom tyckte säkert att vi va lite konstiga, men so what! Sen hyrde vi en film och for hem å kolla :) Den var däremot ganska konstig (men vi hade faktiskt bråttom då vi sku välja, vi blev nääästan ivägkörda - så vi skyller på det! :D

Jepps, men ha en trevlig vecka. See you later alligaotr! ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0