1990's music

Igår fick jag för mig att lyssna på 90-tals musik,
så jag funderade tillbaka på mina favoriter då jag var liten.
Redan då, lyssnade jag mycket på musik,
så listan nedanför skulle kunna vara jätte lång.

Men, de här tre var mina absoluta favoriter!

♫"If you wanna be my lover, you gotta get with my friends.
Make it last forever, friendship never ends.
If you wanna be my lover, you have got to give.
Taking is too easy, but that's the way it is"♫


♫"My loneliness is killing me, and I
I must confess, I still believe, still believe
When I'm not with you, I lose my mind
Give me a sign,
Hit me baby One more time"♫


♫"If you wanna be with me, baby there's a price you pay
I'm a genie in a bottle, you gotta rub me the right way.
If you wanna be with me, I can make your wish come true,
You gotta make a big impression, I gotta like what you do"♫


Sen får vi ju int glömma den här söta flickan,
 med denna gulliga hit.

"I'm a big big girl, in a big big world,
It's not a big big thing if you leave me.
But I do do feel that I do do will miss you much,
miss you much"


Man blir så glad av att lyssna på lite annat,
än det som spelas hela tiden nuförtiden.
Jag är ju ett stort fan av poplåtar,
så jag klagar int på den musiken,
men det är bra och skönt med variation ibland!

snälla ni, kan inte ni kommentera och säg några av era favorit artister eller låtar under 90-talet.
Jag håller på att göra en playlist,
och det sku vara roligt att ha blandad musik.
Jag slår vad om att jag säkert hittar nya artister,
 som jag har "missat". :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Karolina

Miriam! Guld att du har tagit fram det bästa! Jag var ett stort fan av Eagle Eye Cherry (eller var han tidigt 00-tal?, No doubt och Robyn. Sen att alla kan Aquas texter är väl en helt annan sak. Vem skulle erkänna att man lyssnade på dom? ;)

Kram på dig!

2011-10-23 @ 23:59:01
URL: http://annakarolina.webblogg.se/
Postat av: Miriam

Hahha, jaa men visst e dom braa!?

I'm a barbie girl, in a barbie woooorld... (osv. jo, dom kan ja också) :D

Thanks för tipsen, ja ska checka dem :)

2011-10-24 @ 22:34:52
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0