3 timmar dans ikväll!

tjoohoo! :)
en snabb kort uppdatering. Jag är inne på min tredje vecka med detta virus (ont i halsen, hosta, ögonen krånglar osv.) Men, så där överlag så kändes det bättre, känner lite av halsen idag, men annars helt okej, ja tröttar int ut kroppen med en massa hosta iaf, så det är jag glad för. Däremot får jag vara utan linser i åtminstone 2 veckor - vilket betyder att jag antagligen inte hälsar så glatt som förr på förbipasserade människor (för att ja int ser före dom e 2 meter ifrån mig vem det e). Jag bara hoppas på att det snabbt blir bra!

I nästan två veckor har jag vilat med träningen, åtminstone tagit det väl lugnt, men nu tycker jag att det inte går längre så jag har börjat träna igen. Det är så rooligt!! Dansen är ju det som får mig att slappna av, att koppla bort allt "stressigt" runt om mig. Så det är lite dåligt då jag inte "får" dansa - för då skiter sig allt annat också. Men nu! Tyvärr börjar jag känna i halsen igen, men nu kör jag på - försöker på andra sätt förhindra en till förkylning.

Så ikväll då... Nu ska jag rusa iväg på balett träningar - sen hem i en snabb sväng, till Fitness på ED träningar och genast vidare till Show/Jazz :) Tror att det kommer att vara tugnt, men ack så roligt! :)
Så får se om jag orkar uppdatera mer ikväll?

hej svejs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0