en grå onsdag.

Heeej!! Det va igen ett tag sen, ursäkta min sega uppdatering!

Alltså, i helgen var jag ju ner till södern en sväng (Åbo och Helsingfors). I Åbo fick jag träffa mina två underbara brorsöner, familjen och andra nära och kära :D Det var jätte roligt och jag önskar jag sku ha fått stanna längre!
Men på lördagen bar det av mot Hesa, för att träffa min absolut bästa barndomsvän Michelle :) det var sååå roligt å äntligen träffas, vi shoppade båda likadana vinterjackor :D och så var vi på "bastu"kväll hos Pia på kvällen. Det var vi tre + en hel massa utbytesstuderanden, det var ju också lite intressant. Nåja, kvällen blev som den blev, jätte bra på ett sätt, dålig på ett annat - det behöver vi int gå in på.
Hur som helst, så var det kul med lite nattliv i Hesa!
Söndagen var nog en riktig chilldag som bestod av vila + mat + vatten + limsa :D Tågresan hem var kanske int heller så trevlig.

I måndags hade jag jätte sjuk hals, så tog det mest lugnt, igår hade jag feber och idag är jag nästan utan röst. Sååå...int sku ja annars klaga, men då mitt liv kretsar kring skola å träning så är det här ganska paha! Skolan ställde till det förra veckan då jag hade så mycket att göra och den här veckan är det förkylningen.
Men nu följer jag verkligen mammas råd med att inte alls träna, så jag var och KOLLADE på träningarna igår, och insåg istället hur mycket efter jag har blivit bara på denna korta tid! Nåja, vem har sagt att jag int hinner catcha upp sen!?

Däremot är jag vääldigt nöjd med skolan nu :D vi hade grupptent i måndags, lediga tisdag, en presentation på engelskan idag (dvs. ca 20 min), ledig på torsdag och ledig på fredag. Visst har jag lite uppgifter att göra, men det borde int vara alltför jobbigt :D

Så nu skall jag vila en liten stund (kolla ett avsnitt av 24) sen ska ja ta itu med lite skoluppgifter.

Här är en skön låt som piggar upp en i detta väder! :)



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0