GILLA-KNAPP!

Har ni annars märkt min gilla-knapp?? Finns längst ner vid varje inlägg!

Jepp, jag vet att det är jobbigt att kommentera på bloggar: först ska man vänta på att sidan laddar om, sen skriva en kommentar och namn och webplats och några konstiga bokstäver å siffror och sen trycka ok.
SÅ - därför har jag nu lagt in en facebook gilla-knapp :D
Jag har inte själv testat den så jag vet int hur den fungerar, men prova vet ja! :)
Det är roligt att se lite vem som följer med osv.

Ha en trevlig lördag-kväll!
Själv skall jag igen en gång vara tråkig och ägna mig åt tentläsning och eventuellt en film. Nästa helg får jag iaf göra någo roligare :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0