irriterad.stressad.arg.sur.besviken. ledsen.frustrerad.trött.lost.värdelös. misslyckat.

Jag håller på att gå sönder.
Just nu är det 100000 saker jag borde göra och det känns som att jag int kommer nån vart.

Jag tyckte att jag hade allt under kontroll. Men Nej!
Helgen som jag tänkte njuta av,
 kommer att bli ett enda stressmoment.
Ändå tänker jag inte lämna bort någon del av min plan.
Det är inte det jag skall göra som stör mig.
Det är Skolan som förstör allt!

Har jag en gång möjlighet att åka ner till södra Finland
 för att träffa bekanta, så skall jag banne mig göra det -  
utan å behöva stressa för nå skola.

Vart skall jag ta vägen?
Just nu vill jag bara försvinna och int komma tillbaka på ett tag.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

Kämpa på! Känner jag dig rätt fixar du det nog i slutändan :) KRAM!

2011-10-05 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0