...and here comes the next artist =)

Haloijj!
Jag har märkt att jag bara uppdaterar med låtar,
men det är helt enkelt för att jag int har någo annat vettigt att säga.
Att uppdatera vad jag gör på dagarna tror jag inte är så intressant läsning så det skippar vi.

Jag tror int ens att jag vågar berätta
vad jag har gjort i helgen,
jag är inte så tråkig person som jag ser ut att ha varit de senaste veckorna.
Det har nu bara blivit en massa hemma-chill kvällar,
vilket är skönt ibland, men det kan också bli för mycket.

Igår spenderade jag hela kvällen,
och jag menar verkligen hela kvällen/natten på facebook.
Det var visserligen inget fel på det,
för jag hade gott sällskap, men ändå.
Lite surt är det kanske att sitta på facebook en lördag-kväll, eller?

Jag måste citera vad en god vän skrev åt mig igår:
"Skapa int problem av saker före dom på riktigt e d"
Och det där är så sant så!
Jag brukar ha ganska lätt för att skapa problem åt mig själv,
så nu skall jag ha det där citatet i bakhuvudet :)

"So grant me this wish and meet me back here in a year
If we still exist, I can let go of my fear
Fear of normalcy
Fear od the solid walls of our future and let go of my past"


Maria Mena - Habits

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0