Bad behavior

Jag förstår mig inte på människor som säger en sak, skriver en sak, och gör en annan, eller hur det nu far.
Men i alla fall, som inte ens kan svara ärligt då man frågar. Just nu vet jag varken ut eller in. Egentligen är det inte så stor sak heller, men det händer hela tiden, så jag undrar bara vad man tänker med?
Sen då man själv försöker ta reda på hur det egentligen är så får man inget svar alls, dålig stil!

Detta var lite kvällsfunderande innan natten. För övrigt har dagen varit riktigt bra, vi slutade mycket tidigare så jag behövde inte stressa till baletten. Showjazzen var jätte rolig och veckan har hittills gått bra med alla danstimmar :)

Nu skall jag försöka sova och ta en ny dag imorgon igen.

(¯`v´¯)
  `·.¸.·´
     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0