f.r.u.s.t.a.t.i.o.n.

Ibland funderar jag varför int alla kan tänka på samma sätt som jag. Sku int allt va mycket lättare då? Då sku int jag behöva ödsla en massa energi på att fundera hur andra tänker :D

Nåja, jag ska ju snart ner till Åbo på dop och följande dag till Hesa på ett annat dop :) Och då tänkte jag ju ta tillfället i akt och passa på att hälsa på de personer som jag int annars ser så ofta. Nu skulle jag dessutom kunna slå flera flugor i en smäll eftersom jag är i två städer samma helg. Jag hade planerat att åka ner på en torsdag och kommit tillbaka till Jeppis på söndagen, göra undan uppgifter så att jag för EN gångs skull, skulle få njuta av resan.
MEN, NÄÄ för då har ju lärarna vari å bytt lektioner på schema, vilket betyder att jag egentligen har skola på fredagen också. Men inte nog med det - DÅ HAR VI TENT PÅ MÅNDAGEN EFTER HELGEN!!!! DET KAN INTE VARA SANT! Den enda helgen som jag skulle ha möjlighet att ta "långledigt" från mina träningar! Jag klagar inte på mina träningar, det är roligt och jag har valt det själv osv. MEN, nog är det liiite synd då jag int kan fara så lång bort på helgerna, jag är ganska bunden hit. Därför tänkte jag som sagt satsa på flera saker samtidigt. Suck, nu e jag nog besviken... För även om jag kan vara borta den där dagen så har ja ju ändå en tent att läsa på... :(

Nå där var mitt klagomål! Jag måste bara få det sagt.

Imorgon är jag, till all lycka, ledig! Jag sku vila fara på min loppisrunda som jag har planerat men int genomfört ännu. Men jag borde va aktiv och laga skolarbeten så det int hopar sig till slutet.
Ikväll skall jag bara ta det lugnt, måst vila kroppen från träningen så får jag köra tre pass imoron istället (ett stretch-pass).

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0