Kommer ni ihåg den här!?

Jag letade efter lite låtar och så mitt i allt hörde jag den här. Jag har aldrig vetat vem som sjunger den eller vad den heter, men jag kände igen den. Det är en gammal låt som spelades mycket för TIO år sen!! :D



För övrigt har jag igen haft en chill-söndag, tills jag kom på att jag skulle planera min danslektion :)
Den gick jätte bra, tjejerna var super duktiga, synd bara att de var så få.

NU REKLAM!! Alla som känner på sig att de är över 13 år (finns ingen övre gräns) så skall komma på min Streetjazz timme på Söndagar, kl. 19.00 i Övre Salen (Idrottsgården). Vi dansar lite olika stilar, tränar jazzteknik (anpassar nivån), lyssnar på bra musik och har Roligt!
ALLA
kan delta, kräver inga förkunskaper, bara ett gott humör och ett dansintresse!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0