La La La...


Heej! Igen ett tag sen jag skrev...

Nu har jag flytta tillbaka till jeppis för att påbörja mitt sista skolår =)
(inga fler kommentarer om det.)
De senaste dagar har jag egentligen inte gjort så mycket, mest njutit av den sista lediga tiden. Igår och idag har jag däremot dansat Popping och Locking tillsammans med Inxi & Zerbes =) Det var jätte roligt, poppingen var svår, men det var ändå kul!
Nu har jag dessutom äntligen bestämt mig för vilken låt jag skall använda till min dansgrupp som börjar nästa söndag. Och jag har t.o.m. börjat på dansen =)

Så nu sitter jag här, slut i kroppen och ganska trött, så om int mina 24 avsnitt är alltför spännande så skall jag
nog börja ta natten småningom. En lugn men bra helg! 


(Jag gillar refrängen skarpt!)

(¯`v´¯)
  `·.¸.·´ 
     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0