Mr. Know it All

Oj, det var nog längesen jag bloggade, nästan en vecka :D Jag måst nog skärpa mig!

Mitt tränande den här veckan har känts tungt. Jag antar att det helt normalt, första veckan känns allt bra å så då man kommer in på andra så börjar kroppen säga emot. Men, det ser jag som positivt, eftersom jag inte tänker ge upp, så tänker jag att det i slutändan ger resultat. Baletten går iaf bättre, jag känner att jag har bättre kontroll även om jag e lite "efter" ibland ;)

I Maj skall vi fara på klassresa från skolan, eller "studieresa" som det säkert heter på fint språk. Som det ser ut nu så blir det till Kroatien, till en stad som heter Split. Det finns ju bara ett litet problem, och det är ju det ständiga för-lite-pengar- problemet. Samla pengar. Jaa, jag tror jag låter bli att kommentera det desto mer...

Jag försöker komma på hur jag själv kan samla in pengar (till mig själv då förstås), för att om jag tänker genomföra det jag lite har funderat på, så räcker helt enkelt int mina pengar till. Så har ni förslag, snälla ge mig!!
Och säg int jobba, för tyvärr tyvärr tyvärr hinner jag int med jobb nu :/ Eventuellt under julen, vad skulle man då kunna jobba med?

Ikväll blir det fredagsmys med mig själv ♥ Har igen varit på balett, bodycombat + stretch så jag är ganska så slut :)
Tur att jag fick lite godsaker av mamma och pappa som annars var hit en sväng igår :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0