sleepy sunday

Hela dagen had ja tänkt ja sku sätta lite tid på att skriva blogg, och nu först gör ja det...då mitt 24 avsnitt int fungerar :D ja tror nog att min dator känner mig, för den börjar alltid me någo krångel då jag egentligen borde gå sova. Jag tänkte se ETT avsnitt till innan jag börjar sova, men nä, då sku den minsann börja hacka, HÖHH!!

Nåja, efter en vecka i skola + alla fritidsaktiviteter, var det här första dagen som jag kunde pusta ut och ta det lite lugnt. Jag kan int påstå att jag har haft mycke den här veckan, int i skolan iaf, men det har hela tiden hänt något, jag har hela tiden varit påväg nånstans, eller måsta göra någo. Och jag insåg att om skolan börjar sända ut en massa uppgifter, så kommer nog jag att gå på högvarv hela tiden.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så tänkte jag att jag den här veckan skulle prova träna så mycket jag bara har möjlighet att fara på så länge jag hinner. Och det har jag minsann gjort. Jag räkna ihop att jag sammalagt ha vari på 10 olika träningspass. Och man behöver int vara ett geni för att inse att det inte riktigt går ihop med veckans 7 dagar. Som min granne Emma beskrev:" Hon tränar varje dag, och vissa dagar flera gånger, hon kommer bara hem å äter emellan" :) haha, och det stämmer ju. Men det har känts skönt att komma igång ordentligt efter den halvslöa sommaren :D

För övrigt i helgen så har jag varit på bröllop och agerat barnvakt. Det var roligt, även om de få timmarna kändes som en evighet, barnen lekte jätte bra, men det var lite surt att höra all musik från rummet mittemot :P Bandet spelade iaf jätte bra, och då vi hade barnvaktat klart fick vi äta nattmat och följa med resten av bröllopet. Fast det blev ändå att vi fortsatte vara "barnvakt". En del barn kunde ju bara int slita sig från oss, hahah :D

nu ska ja lyssna på lite musik, innan jag somnar... Nati nati

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0