Sweet Dreams



Det blir ett snabbt inlägg nu eftersom klockan är så mycket.

Igår kväll satt jag hos my lovely neighbour Emma å snacka om ditt å datt =) Det är sååå roligt att du är tillbaka ♥
Idag var jag första dagen i skolan, med blandade känslor förstås, men äntligen får jag nå rutiner i vardagen. Nu är det slut med allt slöandet!

Och idag körde det verkligen igång. Jag var på min första balettkurs idag, usch va jag inte är vig, kunde jag konstatera, men det skall det bli ändring på har jag bestämt! Det kommer nog att bli bra, även om man int känner sig som den lättaste och nättaste =) Sen hann jag hem å släng i mig lite mat, fara ti butiken med Emma, hem å slänga in grejerna och tillbaka till Idrottsgården för en timme dans till. Det var jätte roligt, verkligen! Så än så länge ser jag positivt på träningen.

Jag tänkte att jag skulle satsa och köra ganska hårt den här veckan, gå på allt jag hinner, för att se om det går ihop, medan jag ännu inte har en hel hög med skolarbeten...

Nu skall jag kolla ETT avsnitt av 24 och sen sova, imorgon sovmorgon igen! Jippiiiii =)

... Ibland kan bli så glad av så lite, jag väntar...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0