LOVELY wednesday evening ♥

Ikväll sprudlar jag av lycka! Kvällens träningar var något extra. Ny dans på ED - såå bra! Måst bita ihop å få den å sitta bara ;) Ny serie på Move också, och den var så roolig :) Move e alltid skojigt å det e alltid bra serier, men den här va lite extra - här fick man också bita i å verkligen hålla reda på benen :D

Inte nog med det - trots att jag kände mej något slutkörd då ja kom hem, åt ja upp min halva struva (ja ha börja lite tidigt ja vet) och fortsatte dansa lite. Jag har ääntligen bestämt mig för en låt som jag ska göra ett solo till så byggde lite på det. Och JESS, det gick bra! Kom framåt i alla fall :)

Så med andra ord en riktigt lyckad kväll!!

Den var så bra att jag har "glömt" å kolla på klockan (eller jag låtsades att jag int visste hur mycket den egentligen var) och får nu lite bråttom me å hoppa i duschen, äta, helst läsa lite på tent också (men som vi alla vet så kommer den sistnämnda ändå att uteslutas).
Och så borde man vara pigg å hurtig imorgon då vi har Socialpolitik från 8.30 - 12.00 (första gången idag och jag kollade på klockan säkert varannan minut...nej, inte alls uttråkad, annars bara...) :D
Historia å sånt är int riiiktigt mitt favoritämne... ;)

Men, i den här farten kommer jag ingenstans, så nu säger jag: Gonatt på er!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0