Överraskningsbesök :)

Hade dansuppvisning idag också, som gick bra och skojj hade vi!! Det var mer folk å kolla idag så det var roligare :D
Jag stod och talade med några efter uppträdande å samtidigt som jag kollade runt lite, så såg jag ingen mindre än mamma å pappa!! De hade kört hit till Jeppis idag för att komma å se på vårt uppträdande! :) utan att jag hade en aning om det. Nog hade jag nämnt att vi skulle uppträda, men inte talat om det desto mer...så det var verkligen en positiv överraskning!
Dessutom bjöd dom mig ut på mat sen :) Med sig hade de också packat en del ätbart (dom e väl rädda att jag ska svälta här då jag e så sällan hem) ;) OCH jag har fått skicka hem en hel del grejer som en början på min flytt. Kändes skönt å få bort sånt där extra som int jag har nån nytta av nu!
Så vilka super föräldrar jag har! :D Tack för besöket!!

För övrigt blir det en relativt lugn söndag-kväll, eventuellt lite tentläsning. Om inte, så laddar jag för att orka ta tag i kanden imoron!

Och Jeija... Man talar Swahili i centrala å östra Afrika :) I Etiopien talar man amhariska (å fråga int någo ord av mig för tyvärr kan ja int) :D
Måsta bara kolla upp det åt dej ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: sara

kmr du int från jeppis?

fin blogg har du iaf! :D

2012-04-01 @ 17:24:02
Postat av: Miriam

nej, jag e från Vasa egentligen. Studerar här bara.

Aaw, Tack! Roligt att du gillar den :)

2012-04-01 @ 17:37:49
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0