söndagsfunderingar.

Den här helgen har gått alltför fort! Jag trodde jag sku få mycket gjort, men icke sa nicke (så känner lite smått panik nu).
Idag har jag iaf fått en efterlängtad massage av super duktiga Nina, Tack för den! Så har varit så där lagom trött å slö efter det :)

Just nu håller jag på skriva en skoluppgift som handlar om depression, barnmisshandel och självmord bland barn och unga. Det är int så trevligt kan jag ju meddela. Förutom att det är en av de 100 uppgifter som ska göras så är ämnet rätt tungt att läsa. Men men, snaart klar!

Så där till något helt annat så har jag funderat på hur enkelt det är att ge råd till andra, men hur svårt det är att följa dem själv. Eller fast man får samma råd av någon annan så känns det ändå int riktigt på samma sätt. (flummigt?)
Klockan tickar, dagarna går (eller de suuusar förbi), jag har massa spännande saker att se fram emot, men också mycket som ska göras före det. So better start now! :D

Vi får annars hoppas på att solen börjar titta fram och att det var sista dagen idag som det snöade. Det är ju mitten av april, då ska det int snöa mer. Vem vet, kanske det kommer ett snöfall mitt i sommaren också? :P

Hoppas ni har haft en skön helg!
Nu ska jag återgå till min allvarliga uppgift...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0