Toppen torsdag!

Vilken känsla - det första jag tänkte på morgonen då ja steg upp idag var "det här kommer att bli en bra dag!". Och visst blev det så :)

Har vari i skolan nästan hela dagen, kom just hem, och trots det har det hänt massa bra grejer :)
1. Jag har fått stipendie!!
2. Min presentation av kandidatarbete gick jätte bra! Nu lite finslipning av språket å sånt, imorgon mognadsprov, sen skickas det till Vasa för bedömning och då e d bara å vänta :) Men huvudsaken: DEN ÄR FÄÄRDIG! :D
3.
Fick positiva resultat av några uppgifter :)
4. Jag fick kallellse till Teaterhögskolan på inträdesprov (och till Åbo, men det visste jag redan)
5. Jag klara Första Hjälp kursen!
6. Vi har fått stipendie för studieresan, snaaart till Kroatien!

Jag vet int om det var min morgon-inställning, tur eller annars bara, men en lycklig dag har det iaf varit!!



Den här trappan beskriver EXAKT min kanden-process. Jag kan avslöja att jag befann mig på de två första stegen väääldigt länge. Sen gick det nog uppåt men nog föll jag ner några trappsteg nu som då. För en vecka sedan ekade "I can't do it" i mitt huvud - idag ekar "Yes, I did it!" och jag är så lycklig ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0