Första dagen på nytt jobb!

Haloijj! Idag har jag varit min första dag på dagis! Jag hade nog en riktigt lyxig mjukstart, med 5 härliga barn, som var hur duktiga å glada som helst. De var int ens blyga fast det var en ny "tant" där. Så det kändes riktigt bra, och jag kommer nog att trivas :) Lite omställning förstås att stiga upp tidigt på morgonen, men det e bra med lite rutiner. Börjar bli dags nu!
 
Igår var vi å letade efter skor åt brorsönerna, Filip å Micke - laddar upp inför dagisstarten, och sedan tittade vi på en TV åt mej :) Eftersom min dator samarbetar i 10 minuters pass så e den int till så mycke sällskap så där på kvällarna. Så nu tyckte jag det var dags att skaffa en TV och här står den nu :)
 
Efter jobbet idag cyklade jag iväg för att fira Micke som fyller hela ETT år idag! Fick både mat och födelsedagsglass :) och han fick fina presenter.
 
Tjaa, nu börjar det där 10 minuters passet ha gått så ja borde avsluta medan ja ännu hinner uppdatera inlägget.
Men först EN fråga! Vet nån hur man får in svenska kanaler? Varifrån ska man köpa? Några bra förslag?
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
  (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer
Postat av: petronella

Hej!

Jag har haft det här (http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+palvelut/kanavapaketit/norden)kanalpaketet i 3 år nu och varit riktigt nöjd. Det kostar 10 euro per månad men i Åbo tror jag inte man hittar något billigare och det var jätte enkelt att beställa via internet så fick jag kortet hem i brevlådan. :)

2012-08-20 @ 19:59:22
URL: http://www.petronellanatalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0