Get It Started!

 
Nåjaa, nu är det mesta packat å klart och imorgon bär det sista flyttlasset av till Åbo. Har en vecka på mig att fixa i lägenheten, packa upp å skaffa sånt som behövs osv.(bra att man har lite hjälp av föräldrarna då).
Förhoppningsvis hinner jag ocksa ta en liten rundvandring  å lära känna staden lite bättre :) Gym å dansskolor ska ja också försöka hinna kolla upp. Något bra ska jag väl nog hitta, så jag får börja träna regelbundet å få nån ordning på vardagen :)
 
Nu börjar det nog kännas spännande att flytta, nu e det verkligt, det händer faktiskt! Det ska bli jätte roligt att börja på nytt jobb, men också det känns förstås spännande i början. Men det känns bra, och det är huvudsaken!
 
Så nu startar ett nytt kapitel i mitt liv! :D
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0