Jumps & Turns

Så hette dagens danstimme. Åh vad man känner sig rostig efter den långa pausen. Balansen var int den bästa och snurrig blev man av allt snurrande, men det e väl bara att kämpa på! Nu har jag bestämt att jag ska gå där så mycket som jag bara kan. Har valt att betala för obegränsade timmar, vilket betyder att jag får gå hur ofta som jag vill, bra va!! Å eftersom det kostar en hel del så finns det inte rum för något som heter lathet! ;)
 
Jag har börjat återhämta mig efter de korta dygnen som har varit och har svårt att förstå att det är torsdag imorgon! TIll helgen tror jag bestämt jag ska få finbesök från Vasa! Min efterlängtade och saknade (betyder väl typ samma sak men hur som helst) före detta granne Emma kommer och hälsar på. Åååh vad rolig det ska bli!! :) Och det betyder att nu är det färdigt skrivet, stretcha, duscha å sen plocka upp å reda upp här så jag int behöver stressa med allt imoron :)
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0