Nyinflyttad Åbo-bo :)

Tja på er! Det har varit lite dåligt med uppdatering så jag tyckte det var dags nu :)
Jag har som sagt flyttat till Åbo nu! Jag å mamma åkte ner i söndags å pappa kom några dagar senare. Och vilken tur att de hade möjlighet att komma och hjälpa mig att flytta. De var här till torsdag och ännu finns det saker att göra :P
Jag har köpt en del nya saker till lägenheten, vilket betyder att jag sku bli väldigt glad om jag vann nån stor vinst nu ;)
Men jag tror nog att lägenheten kommer att bli bra sen då allt är på plats, nu väntar ja t.ex. ivrigt på min soffa, utan den är det lite tomt här.
 
Förutom flytten har jag gått en sväng på konstens natt, missade tydligen alla program, men mycket människor var iaf i farten. Jag har också varit å hälsa på till min kommande arbetsplats, åh va gulliga barn där var. Hur lugna som helst och super söta, öppen och glad personal, tror nog att det kommer att gå bra :D
 
Sen har jag också gjort lite tråkiga saker, som att springa fram å tillbaka och fylla i olika papper, det var lite struligt ett tag men nu borde allt har ordnat upp sig.
 
Idag är det riktigt varmt, har sommaren kommit tillbaka? Well I hope so! Gick en runda på stan, och nu sitter jag här hemma å bloggar. Det känns kul med en ny stad, lite större än vad jag har sett dom 3 senaste åren :P
 
Kvällen tror jag får gå till att ordna upp här, eftersom jag int gjort nå annat vettigt idag. Om nu int någo annat spännande råkar dyka upp, det får vi se :D
 
Och hei, en till sak... Jag tror att jag har hittat ett ställe å dansa på!! :D Schemat ser bra ut, så jag ska fara dit i veckan å prova på lite. Och så finns det en annan spännande sak med det hela, men det berättar jag mer om senare, då jag också själv vet lite mer! =)
 
Och jag skaa försöka blogga oftare, så ni som e där hemma å int har någo att göra då ja e borta, kan läsa lite ;)…Och en inflyttningsfest är nog på kommande inom snar framtid ;)
 
Have a great Saturday night!
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad roligt att du har flyttat dit! Lycka till med det nya jobbet och det nya livet i Åbo!

2012-08-19 @ 21:51:13
Postat av: Miriam

Tack! Jo, det ska bli spännande att se hur det går :)

2012-08-20 @ 06:34:44
URL: http://dancewithrythm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0