"oh my goodness"

Jag minns int när jag senast sku ha vari så här länge sjuk i kroppen. Varje gång jag stiger upp efter att ha suttit/legat en längre stund så går jag som en krokig gammal liten dam. Att laga håret e ingen idé att ens försöka, armarna orkar inte. MEN, det här e inget jag klagar på (bara liiiite, för ja måst nog erkänna att det e smått jobbigt att int kuna röra sig normalt).
 
Men tänk, på 4 dagar har jag lärt mig en Street- koreografi på about 5-6 min sku ja gissa, å en Show-koreografi som e 9,5 minuter! Som tur känns de int så långa, men det ska bli kul att uppträda, fast ja redan e nervös. Publiken kommer att sitta runt på alla sidor å kanter, så det finns ingenstans man kan "gömma" sig på eller ens hoppas att ingen ser de "sämre" delarna :)
 
Så imorgon ska det ännu tränas lite å på torsdag gäller det :D
 
En annan sak som är bra med att dansa...man får nya musiktips :) den här killen har gjort en hel hop med lugna sköna covers på olika låtar...den här e en av mina favoriter!
 
 
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0