Got me smiling all the time :)

Den här känslan har jag nog aldrig känt förr. Jag vet som int riktigt vart jag ska ta vägen. Är det bra? Dåligt?Konstigt? Överraskande? För bra för å vara sant kanske e det som beskriver det bäst...
 
Men nu e det faktiskt så att det här är ingen dröm, trots att jag skulle kunna tro det, det är helt på riktigt. Och det händer verkligen mig. Det är spännande tider nu och jag är så förväntansfull. Känner mej som en liten flicka på julafton, som är så ivrig att få öppna paketen att hon sku vilja tjuvstarta. Men jag får helt enkelt lov å vänta lite...
 
..och det får ni också för den delen :D
 
http://youtu.be/b3HeLs8Yosw
 

Kommentarer
Postat av: Du vet nog ;)

:D Allt e verkligen spännande nu ;)

2012-12-09 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0