"I hear your heart beat to the beat of the drums"

Det här blir nog helgens låt! Jag vet int hur många gånger ja ha lyssna på den, så feelis :)
 
http://youtu.be/NOubzHCUt48
 
Helgen i korthet!
 
fredags va jag med brorsan å titta på James Bond, spännande å bra som alltid!
lördag yrade jag på stan en bra stund å sen på kvällen blev det dags för lillajuls-fest hos min arbetskamrat, Arlana. Det var jätte roligt, Nadja var också med, så hela teamet var ute! Sedan for vi till Börsen och dansade, såå roligt!
Idag har jag vilat länge, varit till bibban å butiken, julpynta här hemma och nu sitter jag i soffan och chillar framför tv:n. 
 
Sku gärna ladda upp en bild över lägenheten, men tyvärr har jag inte kommit på hur det fungerar med iPaden, så det får vänta ett tag till.
 
Nu ska jag kolla färdigt på tv å sen börja sova.
Godnatt på er och trevlig arbetsvecka/studievecka! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0