We found love ♥

Tänkte kort berätta om att ja har haft en underbart bra helg här i Åbo! Fick speciellt sällskap på fredag ända från Österbotten :)
Filmkväll, shopping, god mat, långa pratstunder m.m. var det som helgen till stor del bestod av...mysigt är en bra sammanfattning :)
 
Jag har aldrig träffat på en såhär snäll och omtänksam människa! Kände en så lugn å trygg atmosfär och jag kunde helt slappna av och vara mig själv. Det känns nästan som att jag har varit på Spa, då ja e så utvilad. Är på mycket bättre humör och plötsligt känns allt så roligt å framförallt spännande. Har nog lite fjärilar i magen ännu ;)
Men ja har en bra känsla över det här å hoppas att den sitter i. Ser fram emot den här tiden som kommer :)
 
Blev lite bortskämd med så mycke sällskap i helgen, så nu känns det tomt här...
saknar dej ♥D
 
http://youtu.be/Su4UtUfmhpY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0