A good day!

Jepp, idag har det varit en bra dag!

Jag steg upp relativt tidigt, satt igång med skrivandet och fixa det ja sku fixa på förmiddagen.
Sedan har jag koncentrerat mig på att söka jobb. Sommarjobb, jobb till hösten osv...Jag får int/kan int tänka nå djupare än så, för då känner jag paniken komma.
Jag behöver ett jobb nånstans, så har ni tips tar jag mer än gärna emot :) Eller t.o.m. jobberbjudande så här direkt.
Give me, give me! ;)

Och så har jag fått spendera kvällen vid mitt andra hem, Fitness, med trevliga deltagare å en hejdundrande bra instruktör ♥ kan det bli så mycket bättre? Tror inte det ;)

Och diskutera har jag å fått göra mellan varven, det va ett tag sen så det kändes extra roligt idag. Det var precis vad jag behövde!
Och min granne har jag torterat hela dagen med massa frågor, även om hon int befann sig en våning under mig. Aldrig får hon vara ifred ;)
Å nu är hon tillbaka, vilket betyder att hon int kommer å få vara ifred ikväll :D

Nu ska ja sluta skriva, laga något ätbart å traska ner till värmen!

Gonatt på er ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0