en gnutta glädje i den annars så långa dagen.

Jag hade just ett kort, men trevligt besök här. Tänk då du ligger hemma, e sjuk å tycker mest synd om dig själv för att du int orkar göra någo alls. Och så knackar det på dörren å så står där en snäll, söt tjej, med en stor kasse med saker från butiken, igen! :D Är så enormt tacksam för den tjänsten! Och inte nog med det, hon höll också i en påse med Subway mat, nami nami nami! ♥ (och för att int tala om allt annat hon får stå ut med) ;)

För övrigt har det här nog varit en ganska jobbig dag, både mentalt och hälsomässigt. Har haft hög feber, inte orkat göra någo annat än sova, vila, ligga i sängen, sova å sånt där som man nu bara måst göra. Telefonen har gått het mellan mamma och mig, och vilken tur jag har som har en mamma som kan sånt här med va man ska göra då man e sjuk. "Ta den här medicinen nu, å så om två timmar gör du så här å så ringer du om det e nå, osv..." T.ex. min högsta temp idag ha vari 39,7 grader och det bultade så i huvudet att jag trodde ju jag var allvarligt dödssjuk eller nå liknande. Men då är ett snabbt samtal till mamsen bra ♥

Nu orkar jag inte skriva längre.
Vet att det är massor som är sjuka nu, både med samma som jag har och med magsjuka, och jag önskar bara att ALLA sku bli friska NU!!
Det är int alls roligt varken för dom sjuka eller dom i omgivningen...

Sov så gott!!
Å ni friska människor: Se till att ni hålls friska!! ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0