God Morgon!

Klockan e halv 6 å ja ha vari vaken i två timmar!? Vaknade till vid halv 4, försökte få sömn i en timme, men låg å frös/svettades om vartannat, så till slut gav jag upp. Magen kurrade så ja tänkte att med lite mat i magen går det säkert bättre.
Så jag steg upp, åt, gick å la mig igen. Men int fick ja nån sömn, så då slog jag på Glee och ligger å halvsover å kollar på det :)
Blir iaf på bättre humör då jag får lyssna på deras härliga covers. För övrigt gillar ja int serien speciellt mycket, men musiken å dom få uppträdande brukar ja gilla :D

Det här e alltså jag, med feber. Jag vet int när jag senast sku ha haft feber, vanligtvis har jag stegring om ens det, men nu har jag ganska hög feber. Så känner mig otroligt slut å trött i kroppen. Det som är mest synd e att det blir paus från all träning ett par dagar nu :( så hoppas den försvinner snabbt!
Utöver detta har jag å sjuk hals å det sitter djupt så det e jobbigt. Och så lite huvudvärk till på det så har vi konstaterat mitt medicinska tillstånd (om d nu e så det heter) klart.

Hmm, en sak till ska ja konstatera, att jag dessutom BORDE vara i skolan den här veckan, eftersom vi har viktiga kurser, tent på måndag, övningar till barnteater och jag borde fara på handledning för kanden. Såå, jag måst helt enkelt till skolan en sväng idag. Som det känns nu blir det endast till andra lektionen och endast den, men vi ska nu se. Skall sluta skriva, vila lite mer å hoppas på att allt e borta då ja vaknar igen :)

Nåja, det här låter som ett tyck-synd-om-mig inlägg, vilket kanske int riktigt var min tanke. Men som sagt, det känns oftast lite bättre då man har fått det ur sig. ;)

Här är en underbar version av Umbrella/Singing in the rain som dom gjorde i Glee (hittade tyvärr ingen video me bättre kvalitet). Jag å vill nångång dansa sådär med vatten. Har sett det i andra filmer oxå å det e så coolt :)




Stay tuned för uppdatering av mitt hälsotillstånd!
(Hahha, jag skojar - men jag ville använda det där uttrycket)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0