ingen höjdare idag

Mitt humör är verkligen int på topp nu, så här kommer d ett irritationsinlägg (de som int vill ta del av det kan sluta läsa här!)

Den här dagen har gått och känts riktigt åt skooogen. Det börja med att jag måste till skolan! Ja, skrivledigheten är slut nu och det är dags med föreläsningar å annat som e insatt på schema. Dagens föreläsning handlade endast om kandidatarbetet, en massa info som jo, va helt bra å veta, men som faktikst int e så kul å få höra direkt man e tillbaka. Iaf int jag tyckte det. Räckte det int med att man måste ti skolan? Massa jobbigt till på köpet, det e så det ska va...tydligen.

Det Positiva med dagen (jo, EN sak finns det) och det var att vi slutade så tidigt att vår "samla-pengar-till-klassresan-grupp" fick tid att planera vår musikupplevelse innan lunchen. Och det flöt helt bra på, så det var bra!

Då jag kom hem satt jag mig genast framför datorn och försökte skriva på kanden. Några rader fick jag fram, men satt sedan å stirra i böcker å sura ett bra tag. Så var det plötsligt dags för måndagsträningarna. Den stressigaste dagen då jag hamnar å rusa från den ena träningen till den andra osv.
Jag for, som vanligt, lite sent, och träffar förstås en granne som just idag hade lust att meddela hur det går med värmen i min lägenheten (vad det e för fel på batteriet). Och jag fick veta att det int går å göra nånting åt det nu, för OM di sku fixa det sku vattnet behövas stängas av å d påverkar då HELA huset. Så, tyvärr flicka lilla, jag får nu helt enkelt överleva!

Jag kommer till simhallen, smått stressad och dörren där vi vanligtvis går igenom var låst så jag måsta springa upp å ner å runt halva simhallen innan jag äntligen hittade in på baletten.
Baletten gick uruselt!! Jag nästan skämdes hur dåligt det gick, ingen ork, ingen lust, inget såg bra ut och det var helt enkelt int bra!
ED-träningarna var inte heller någon höjdare, det vi gjorde var det inget fel på - det brukar vara skoj å kämpigt osv. idag kändes det mest bara jobbigt. Ingen energi, gjorde fel på ställen jag int brukar göra fel, rådda å kände mig som en rikti surpuppa då jag int ens orkade le.
LatinHeat gick däremot liite bättre, men där orkade jag inte riktigt ta i och kämpa ordentligt, blev lite föör chill.
Annas Dans (JKG) gick också helt okej, bara att jag kom ganska sent och måste slänga i mig ett äppel medan dom andra värmde upp.

Det var den dagen! Och alla dom här sakerna var ju int egentligen så jobbiga (som att gå ett extra varv i simhallen) men vissa dagar blir allt bara en enda stor röra.

Min känsla just nu: Jag är suuuper stressad, jag tänker på ALLT som jag har att göra de närmaste veckorna och jag sku måsta kunna göra allt på samma gång. Även om jag endast sku tänka på det jag har att göra i skolan så e d så mycke att ja på riktigt tvivlar på att jag sku hinna. Tänker jag på vilken tid jag har på mig att göra detta (utöver skoltid) så kan jag int riktigt förstå hur det ska gå till. Och just nu har jag int så mycket jag kan plocka bort från min fritid, eller jag KAN, men då påverkar det mina planer för hösten, och det tänker jag INT låta hända. För det kan hända att jag bara har en chans på mig, och därför måste jag nu satsa allt eller inget.
Jag väljer ALLT!

Jag vet att många runt om mig vill peppa mig å snällt å försiktigt påminner om att det är ännu några veckor kvar, att man nog hinner, att man int ska ta så stor stress över det osv. MEN, tyvärr tyvärr tyvärr, jag ser int riktigt den där tanken just nu. Lev mitt liv i en vecka och du märker att det helt enkelt int finns tid.
Och jo, jag vet att då måst man ta sig den tiden, men det gåår ju int!? Eller?

Nåja, tror jag ska bespara er resten av mina tankar nu. Tack ni som orkat läsa igenom, lyssnar på mitt tjatande och står ut...jag försöker hålla tillbaka, men ibland går det bara int...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0