"Music is my Boyfriend"

Glad Alla Hjärtans dag på er allihopa!!
I mitt tidigare inlägg va ja lite "borta" och hade ingen tanke på att d va vändagen idag... (kanske för att den egentligen int har så stor betydelse för mig). Och ta inte mig fel där, jag är jätte glad över de vänner jag har! Ni är bäst!! ♥
Men jag tycker att man skall komma ihåg dem mer än bara en gång i året. Alla de mysiga sakerna som görs på vändagen tycker jag man kan göra lite nu som då :)

Jag har kanske int riktigt "firat" den på någo sätt, eftersom jag är för trött å slut. Men jag har iaf världens bästa granne och vän som var och handlade lite vitaminer och hälsogrejer åt mig (oxå Glass hör dit)!
Så en glassdejt lär det väl bli lite senare :)

Hah, jag brukar skoja lite ibland, kanske mest för mig själv, om citatet i min rubrik. Men det är ju sant! Jag tillbringar så mycket tid jag bara kan med den. Jag sover med den ibland, jag vaknar upp till den, jag uttrycker alla mina känslor till den/med hjälp av den. Allt jag gör, kretsar till den...
Musiken alltså!

Så har jag också spenderat denna dag.
Jag har varit för trött för att kolla film,
men att lyssna på musik är inga problem, i bakgrunden.
Så då somnade jag...
och sov så sött till min chill playlist i Spotify :)

music is my boyfriend ipod

Nu e jag svettig igen och det snurrar i huvudet, av att ha suttit upp en liten stund. Så dags att lägga sig ner igen, tror jag skall försöka kolla Valentine's Day, dagen till ära :D

Ha en fortsatt trevlig kväll mina kära vänner!
Och ALLA ni som är sjuka av något slag, förkylda, febriga, magsjuka osv. Krya nu på er!! ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0