Busy day!

Huhhu, säger jag bara. Jag minns int när jag senast har haft så här full rulle hela dagen lång.

Började med att fara till skolan på morgonen (å jaa klockan halv 11 är det fortfarande morgon!) :)
Först på handledning, sen lite planeras för bakningskvällen. Hem en sväng och genast till Halpis för å handla ingredienser. Kul å köpa 3 kg smör å 3 kg havregryn å 3 kg socker osv...ännu roligare å släpa hem det! Nåja, vi var ju två starka tjejer så :)
Hem igen en snabb sväng, fixa någo smått å så iväg till skolan.

Vi har bakat ca 200 chokobollar ikväll och jag tog den lättaste uppgiften, dvs. rulla bollarna, eftersom min tumme fortfarande är i väldigt dåligt skick (för å knåda deg).

Jag fick ta en paus i allt stohej å fara på dansträningar :) trots att d va en småstressig dag så var det en lättnad att få va å träna mellan varven, skönt! Synd bara att jag missade Move men jag blev tillbaka kallad till skolan, så då var det bäst å fara :D

Efter det hela belönade vi oss med en visit till Mäccen å äta. Skönt så behövde ja int fixa någo här hemma. Mitt diskberg borde försvinna innan jag kan tänka på mat igen. Någon frivillig kanske? Å stääda! Alltså jag måst städa, här är en katastrof! Nå nåån dag kanske jag sparkar mej i baken å får det gjort :)

Btw, nu har jag en till skön, vacker, härlig låt :) Hörde den på Bodybalance igår och som jag är, då jag hör en bra låt å int kan klura ut va den heter, så memorerar jag en bit av texten, googlar den då ja kommer hem å vips så hittar ja låten :D Den här gången var det lätt för jag kände igen artisten också, det underlättar ju lite, eftersom d finns ganska många låtar som heter "Still here" :D

Nåja, flummigt som vanligt men nu får ni lyssna och njut!



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0