tjohoo!

Jag sitter på tåget, påväg till Åbo å hälsa på mina två sötaste, bästa brorsöner, det ska bli så rooligt! :)

Jag är som ett litet barn som just har upptäckt något nytt och måste utnyttja det. INTERNET på tåget!! Det har aldrig fungera för mig förut, just nu fungerar det helt bra :) därför uppdaterar jag facebook-statusar, å bloggen å allt möjligt på samma gång :) Jag är effektiv! Har hunnit skriva lite på kanden, skrivit träningsdagboken (det blev långt), gjort två planscher, och nu försöker jag igen skriva på kanden. Shit, jag borde alltså åka tåg lite oftare, tror jag :D

Och det kommer att kännas konstigt att vara utan träning (eller åtminstone i dom grupper jag är med i) i FYRA dagar. Okej, det är klart att man kan träna fast man int e hemma, men jaa, får se va det blir till.
Kvälls-stretch lär jag ju iaf hinna med :)

Här är en Rihanna låt (förstås) men hon e så braa!
I Looove this song ;)


Trevligt veckoslut! :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0