Aktiv vecka!

Ja, den här veckan har passerat jätte fort och jag tror int ja ha vari så här aktiv nångång i mitt liv! Riktigt på sant, och med tanke på att ha kommit från ett väldigt slött jullov så startade ja vårterminen med raserfart :)

Okej, jag har ingen skola nu då vi skriver kandarbete, men istället krävs det mycket självdisciplin att verkligen ta tag i det och jobba, fast jag får göra det när jag vill.
Och jag har jobbat! Har nu haft alla intervjuer, transkriberat dem alla och får nu börja pussla ihop en ny planering för nästa vecka.

Utöver det har jag tränat väldigt mycket... och det är nog den delen jag är allra mest nöjd över! Då det kändes som tyngst och jag var nära på att ge upp, så sparkade jag mig själv i baken och intalade mej att nu ska ja minsann klara det här! Det SKA vara tungt för att man ska utvecklas. Det SKA kännas i kroppen att man har gjort någo OCH man ska INT sluta då det blir jobbigt, man ska alltid göra det där lilla extra då!

Jag vill int skryta med hur mycket jag tränar, för jag gör det bara för min egen skull. Jag har ett stort mål och jag tänker kämpa för det nu! Den här veckan har jag tagit som en start och provat på olika saker. Sammanlagt har jag varit på 14 pass, dvs. dansträningar + pass på gym. Det har int vari lätt, nej tvärtom, men det får mig att kämpa ännu mer. Jag har överlevt en vecka och bra mår jag, förutom en trött kropp som det skriker träningsvärk om, men hursom helst - I DID IT and I'M HAPPY about it!

Och det är klart, det underlättar en hel del då man har väääärldens bästa tränare! VAD sku ja göra utan dej?? ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0