det va ett tag sen...

En vecka sedan ja uppdaterade här sist, insåg jag just :)
Tja, det har väl int egentligen hänt så mycket heller - det har gått segt med att skriva på kanden. Vilket int är så bra, med tanke på att det är bara en vecka ledigt kvar. Skolan börjar, det kommer in det ena och det andra som skall göras, och jag börjar redan känna paniken... Meeen, nog ska ja väl klara det. Om alla andra kan så kan jag också :)

I fredags var jag med ena dansgruppen och dansade på en firmafest, det var kul, även om det gick mega snabbt. Sedan satt jag med några kompisar på O'learys och så blev det en utekväll. Helt bra, ganska lite folk, men man hade iaf rum på dansgolvet :)

Igår var jag trött och slut, drog iväg mig på träningarna, vilket alltid får en på andra tankar. Skönt, det behövdes! Men jag kunde ha mått lite bättre!
Tyvärr har jag dragit på mig nån sorts flunsa, min hals är inte riktigt i skick. Jag hoppas att det int blir värre än så här å att det int håller på så länge. Jag har helt enkelt int tid me någo flunssa!

Idag skall jag iaf ta det lugnt, träffa en f.d. klasskompis (det ska bli jätte skoj), kanske skriva lite...eller så sparar jag mina krafter och kör ett skrivrace fr.o.m. imoron :) vilket betyder: 
 * stiga upp på MORGONEN, int ligga å vända sig i sängen en timme efter väckerklockan
 * Börja skriva DIREKT, int slöa med att klä på sig, äta morgonmål osv.
 * Kort lunchpaus, int springa runt i skolan å på ärenden i nån timme
 * Skriva effektivt hela eftermiddagen, int pausa med jämna mellanrum för å "vila"
 * Träna effektivt på kvällen, nå det e väl det ända jag har hållit hittills
 * Vid tidiga kvällar, skriva eller åtminstone bläddra i böcker en stund
 * Gå sova TIDIGT, int nångång efter 12, 1, 2 va d nu ha vari...

Det här schema låter jäääättte tråkigt, I know, men om jag håller det i TRE dagar så tror jag att jag sen kan andas igen :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0