Goodbye free activity - Hellou busy woman!

Goodbye sköna jullov - Hellou skolarbete
Goodbye sena nätter, sena mornar - Hellou tidiga nätter, tidiga mornar
Goodbye stressfria dagar - Hellou stressen
Goodbye lata dagar - Hellou aktiva, träningsrika dagar
Goodbye allt sött och annat gott - Hellou hälsorikare mat
Goodbye 2011 - Hellou 2012 (lite efter)

Som ni märker så är det nu dags att ta tag i vardagen och aktivera sig. Ett långt och skönt jullov har passerat med mycket gott och mest chill. På köpet har jag varit sjuk så det är ursäkten för min inaktiva träning.
Även om jag faktiskt har tränat hela helgen,
(Showdansteknik sammanlagt 3h 45 min.)

Även om jag inte har skola varje dag i 4 veckors tid så skall jag istället påbörja mitt kandidatarbete.
Snälla, låt det inte vara så jobbigt! :)

Goodnight!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0