vackert ♥

Christina Perri gör det igen, kommer ut med en vacker låt som antagligen kommer att spelas en hel del på radion! Inte mig emot :)



Idag har hela dagen farit i ett huj! Tack vare att jag vaknade kvart över 12!? Trodde int att jag sku sova så länge men tydligen. Jag var int trött igår och när jag väl skulle försöka sova så somnade jag inte. Låg och funderade på allt möjligt.
Sen hann jag vara vaken i två timmar så bar det av på bio med Sabben. Vi kolla på Sherlock Holmes 2, helt bra film nog. Sen träffa vi några vänner på stan och fick sällskap ända hem till dörren! Nog har man tur som har ett tvillingpar i samma ålder, i samma hus :)
Vad skulle jag ha gjort utan er under hela min uppväxt? ♥

Ikväll måste jag börja vända om mitt dygn, eftersom det ofta brukar ta ganska länge. Imorgon skall jag försöka vara aktiv, besöka bibban, ringa lite viktiga telefonsamtal, och allmänt bara sysselsätta mej med annat än att ligga i sängen eller kolla på serier :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0