Dance again :D

Jag har int dansa på nästan TVÅ månader, vilket är alldeles för lång paus :/ Tråkigt, för jag har saknat det varje dag! Jag har ändå kunna stilla mitt behov lite genom å gymma, men det e int samma sak.
MEN, idag ääntligen fick jag fara på en hiphop timme till Kipinä här i Vasa. Och det var såå roligt! :D
Förhoppningsvis blir det lite mera dans snart, i början av augusti och eventuellt ett uppträdande. Får hoppas på det bästa :D Tills dess fortsätter jag med gymmandet, det är bra med sånt också mellan varven ;)
 
På torsdag får jag åka till Jeppis och kolla på min förra dansgrupp, ED, som uppträder!! Jipppiii, jag har saknat dem sååå mycket!! ♥ Inxis grupper ska oxå uppträda så det ska bli roligt å få se. Plus att jag får träffa några klasskompisar och säkert andra bekanta. =)
 
Men först en vanlig onsdag (hoppas den går fort) ;)
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0