En dag på...

POWERPARK!
 
Japp, i sommar blev det efterlängtade besöket till Powerpark äntligen uppfyllt :) Vi startade halv 10 i morse å kom hem vid 8-tiden, så en lång dag blev det med mycket skratt, skrik å annat skoj :D
Har åkt upp, ner, uppåner, framåt å bakåt, snurra hit å dit, skjutit spöken, kollat på 5D bio, ätit god mat osv. Åkte alltså i allt hemskt man kunde åka i, kan int riktigt avgöra om det var bra eller bara dumt, men roligt var det iaf och det är ju huvudsaken!
Nu snurrar det i huvudet och jag är så trött att jag int vet hur jag ens orkar skriva ett blogginlägg.
Ska ännu fixa mat färdigt tills imoron å lite annat småplock, sen lockar nog sängen ganska mycket...
 
Den här helgen har gått jätte snabbt, var på släktkalas halva dagen igår och fick besök på kvällen och idag då Powerpark, så vilat har jag inte hunnit göra ;)
 
Hoppas ni har haft en riktigt skön helg!
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
  (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Är den där 5D-filmen något att se?

2012-07-16 @ 13:23:24
URL: http://www.sabrinakaleva.com
Postat av: Miriam

Jodå, ja tyckte det var värt att se den. En lite annorlunda upplevelse :) Men det tog ca 4 minuter så d va lite tråkigt. Fast jag tror di hade längre också, men int just då, förstås!

2012-07-17 @ 14:58:01
URL: http://dancewithrythm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0