Lägenhet + jobb! :)

Nåja! Nu e ja hemma igen efter min trip till Åbo! Och äntligen vet jag vad som kommer att hända till hösten...
Jag ska börja jobba i Åbo, som barnträdgårdslärare :) Hälsade på dagiset där jag ska vara och det var så bra stämning och alla var super trevliga så det här kommer att bli jätte bra :D

Igår innan jag sku fara hem fick jag dessutom veta att jag hade fått lägenheten jag var intresserad av, så nu är boende också fixat. Det här känns riktigt bra och jag kan knappt vänta på att få börja flytta!

Men först en sommar i Österbotten, och den kan jag nu njuta av då jag int behöver va så fundersam på framtiden :P
Därav ett kort inlägg, för nu ska jag träffa bästa Soffi på stan och sen får vi se vad som händer resten av dagen! :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: ida

Underbart!! :D grattis! Kommer nångång å hälsar på dig i åbo då ;)

2012-06-09 @ 09:26:42
URL: http://idafia.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0