"lite regn e väl int så farligt"

Vaasa





Jag borde egentligen sova för längesen, men jag kom på att kolla vädret för de närmaste dagarna... OCH så såg jag detta!

Jag vet att det inte alltid stämmer och att det kan hända mycket på en vecka men KOLLA, dom ha lova REGN HELA nästa vecka!!? Just som jag ska börja jobba, utomhus every day...
Jag som tänkte att jag har tur som får börja så sent, för då har vädret hunnit bli varmt och fint, men men... Får verkligen hoppas på att dom har heelt fel :P

Så svar på rubriken: NEJ, regn e int farligt, men det är sjuukt irriterande att jobba i regn! Regnkläder som vi alla gillar, gummistövlarna som känns som tegelstenar på fötterna, kläder som blir våta eftersom regnkläder int hjälper en hel dag...för att inte tala om hur svettigt det blir av dem.
Plus att man då ska försöka uträtta någo trädgårdsarbete, help me!

Vi får ju då hoppas att detta inte sker, men nu har jag iaf blivit varnat, så jag behöver int mer förvänta mej soligt och varmt. Sen är det ju bara ett stort plus ifall det inträffar ;)

Nu ska jag sluta föra denna diskussion för mig själv å gå sova. Det händer trots allt annat skoj här emellan ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0