Oh rainy day ♫

Som sagt, idag var det regnigt på jobbet, vilket betydde att iPoden fick lämna i väskan. Eftersom jag inte hade nån musik måste jag ju ersätta det med någo annat. Och då jag insåg att regnet inte slutade hur arg och sur jag än var så tänkte jag göra det till någo positivare. "Oh happy day" sa jag ironiskt för mig själv och där föddes idén till min låttext "Oh rainy day". :D
 
Melodi: Oh happy day (tänk er ett stort gospel gäng som gungar sådär fint i takt å klappar i händerna och som ser jätte glada å energiska ut) Och det som är inom parentes är då kören svarar med eko - ni vet det som e typiskt för gospel ;) 
 
Oh rainy day (Oh rainy day)
Oh rainy day (rainy day)
When we are working (we are working)
Outside all day (outside all day)
 
We get so wet (so so so wet)
Oh rainy day (Oh rainy day)
Like in a shower (in a shower)
The water never ends (water never ends)
 
Oh rainy day (Oh rainy day)
Oh rainy day (Oh rainy day)....
 
Jag hade nog fler verser men det blev så oseriöst till sist så jag lät bli att skriva upp dem ;)
 
(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0