testing.testing

 Blogg.se har en ny funktion till att uppdatera inlägg.
Det är det jag försöker testa, men det går sådär. Det är iaf skojigt att se vilka design man kan piffa upp inlägget med. Men just nu har jag ingen lust att testa desto mer så därför ser det ut som det gör :)



Tror att det blir en hemma kväll ikväll, eftersom jag och Soffi åker till Jeppis imorgon på popkalaset, och ska köra hem sen på natten. Det ska bli kul att höra lite artister och jag hoppas vi träffar mycket bekanta ansikten :)

Resten av kvällen lär spenderas framför tv:n, åtminstone Sverige-England måst man ju se ;)

Ha en trevlig kväll!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0