dansar balett i sömnen.


(från vårshowen -09, Sverige)

Inatt har jag varit å dansat balett :D jag hade vita balett-tossor, vita tights, en vit balettkjol (kan int stava det riktiga namnet ;)), vitt linne och håret var uppsatt i en riktigt fin knut. Det var på en ganska stor scen, med fina scenlampor, men det var en träning, så ingen publik (tack å lov för det).
Allt gick bra å ja kan nästan ännu minnas koreografin vi gjorde. Men sen hände något lustigt...
Mitt i allt blev det hiphop musik, å alla andra ballerinor försvann. Själv stod jag kvar där i mitten med ett hiphop gäng runt om mig och fortsatte att dansa.
Måste ha sett väldigt lustigt ut :D
Och mitt i allt var det en massa folk i salen och vi sku ha uppvisning...
hmm..kanske bra att jag vakna före det :)

Jeija, du var med här! Din roll var tränaren, men mina minnen av det e lite diffust ;) åtminstone satt du vid ett bord å sura för att du måste sy någo av mina kläder hela tiden :D

Det e intressant för jag kan ibland drömma just att jag är å dansar, eller ser nån som dansar osv. och jag kan även minnas en kombination som jag int ha gjort förr då jag vaknar! Det e skoj, för då måst jag genast stiga upp å försöka göra den där kombinationen, å ibland har det t.o.m varit någo bra :) Hjärnan tycks jobba medan jag sover också ;)

Idag har det varit en Melissa Horn morgon, hon har såna där sköna passliga morgonlåtar/kvällslåtar :) Kommer säkert upp något klipp senare.

Nu skall jag snart dra mig iväg till skolan på skrivhandledning, som jag tänkte glömma igår och trodde jag skulle kunna vara uppe hur länge som helst :D men nej, den turen hade jag inte.
Sen får jag fara hem å läsa på.... TENT, Hurrraaa för det!
Not!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0