det närmar sig! :)

Hihiii, ja ser såå fram emot den här helgen! :D som jag skrev tidigare var jag jätte nervös imorse, men nu har det släppt lite. Kom just hem från genrepet å försöker samla mig lite. Ja e som en liten battery-kanin, dom där rosa som hoppar runt i reklamen, ni vet :) även fast kroppen int riktigt känner sig lika energisk.
Trött, men glad å lycklig över att jag får dansa i en så häärlig dansgrupp!!! ♥

Nu tycker jag att NI ska komma till Jeppis i helgen, Tellus-hallen.
Imorgon, lördag, dansar vi ca 15.30 å på söndag ca. 13.00 å KOM I TID!! :)

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen å försöka att int tänka på allt som kan hända... ;)

Have a nice weekend!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0