Ett sundare liv.

Imorse vakna ja tidigt, pigg å kry - precis som jag sa igår  :) Jag steg genast upp å kände mig så glad inombords för det soliga vädret, så jag åt snabbt frukost å gav mig ut på en promenad. Tyvärr blev den inte så lång som jag hade hoppats på, yrseln var visst int helt borta...
Men jag fick iaf njuta av det härliga vårvädret en stund :D

Jag kom in, försökte skriva lite, gick sådär. Åt en mumsig lunch å försökte att göra allt annat än å tänka på varför jag mår så här konstigt.

Sen mitt i allt slog det mig att jag int ha spela piano på lääänge så jag satt mig ner vid synthen å plinkade lite :) Jag fick för mig att spela gamla stycken som jag gjorde då jag tog lektioner, men jag hittade int mina noter, så fick improvisera lite istället.
Först nu stör det mig lite att jag slutade ta pianolektioner. Sku jag ha lite extra tid sku jag låna ett pianohäfte från bibban å spela igenom - men det får vänta tills jag blir "utan" att göra :D

För övrigt har jag tagit det lugnt idag, skrivit å vilat om vartannat. Och där emellan googlat på vad jag sku kuna ha. Ett tips: Googla aldrig på symptom du känner av! Man är alltid allvarligt sjuk och har det värsta man kan tänka sig.
Jag är ju medveten om det här, ändå googlar jag alltid.
Fast ibland kan det också vara bra :)

Vad har ja annat fundera på idag då?...jo, mitt kylskåp börjar va tomt å ja ha fundera på att bättra på mina matvanor - REJÄLT! Från och med imorgon kommer det inga onyttigheter in genom min dörr. Jag ska äta mångsidigare å mer regelbundet. Det här e inget försök i att gå ner i vikt eller bli smal eller någo sånt. Lite sundare liv bara :)

En lång och skön dag har det ändå varit trots omständig-heterna. Vi får hoppas att det vackra vårvädret håller i sig - man mår så mycket bättre bara för att solen skiner :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0