Fantasy.



"I was just fine, yes I was fine I thought
I didn't think that I would get so lost
To have and not to hold, and to pretend I'm cold
It is a lie because I melt every time

And with the timing right
it could be paradise
to do this now would not be right.."

Det blev en lite nostalgisk kväll då tankarna ibland flyger iväg å man int kan styra dem...


Trots det, så ångrar ja int en sekund att jag valde träningen framför tentläsningen ikväll. Nu är kroppen så där skönt trött.  Och jag känner mig stolt som släpade mig iväg till gymmet även efter att ha vaknat upp efter en 2 timmars tupplur :D
Det är nog det ända stället var jag kan släppa alla andra tankar och bara ha roligt...och kämpa förstås.
Och alltid tillsammans med andra lika träningsglada människor!

Imorgon åker det sista brevet iväg...så då är det bara att vänta och se, med spänning!
Godnatt alla nattugglor! :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0