går på högvarv.

Klockan är mycket och jag har en lång dag framför mig imoron. Föreläsning från 8.30 - 14.30 - alltså d TRE veckor sen jag var på en föreläsning, så bara det att fara ti skolan e ju en sak i sig :)
Sen hinner jag hem ett varv innan jag ska på träning :D
Nu är sportlovet slut så baletten kör igång igen, och samma sak där, det e 3 veckor sen jag dansade balett. Känns lite smått nervöst å komma tillbaka.
Hoppas elefanten int ha hitta tillbaka ;)
Kvällen fortsätter sen med ED-träningar ♥ Latin Heat ♥ och Power House (måst passa på nu då andra dansläraren e borta, annars brukar ja rusa från Latin Heat till idrottsgården).
Med andra ord en hel kväll vid mitt andra hem, Fitness :)

Men nu önskar jag att min hjärna sku sluta tänka. Återigen befinner jag mig i en sån där situation då det e massor jag borde göra å tänka på, och jag kan int riktigt fokusera på en sak i taget. Jag grubblar å funderar över hur jag ska göra, vad jag ska göra, vad som är bäst, vad vill jag?
Och det e int så lätt då jag vill så mycket...

Ibland sku d va enklare om nån bara sa åt mig vad jag ska göra. Som sku sitta här å se till att ja int gör nå annat än just det jag ska! Nån som kan säga att jag klarar det, att jag hinner å att allt kommer att ordna sig till det bästa...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0