Get Together Night!

Kom just hem efter en skojig kväll på skolan. Jepp, man kan ha roligt i skolan då man är där frivilligt, utöver lektionstid, hahha ;) Vi vann musikquizzen, förstås, annars sku det ha vari en besvikelse. Vi har sprungit runt å leta lagband med ögonbindlar, det måst ha sett jätte kul ut för dom som såg på, som yra höns kände man sig. Vi har kollat en rolig film, minns int va den hette, men skratta fick man göra :D Vi har skrivit saga å vi har umgåtts. Med andra ord, en lyckad kväll!

Det ända som int va så lyckat var att jag har beslutat att leva ett sundare liv, ja ni minns...nu ångrar ja lite att ja int kom på den idéen typ nu... Det var nämligen knytkalas på samma gång, å gissa om int d fanns massa med chips, godis, popcorn, nötter, kaka...voi voi... Jag höll mig till nötterna och lite popcorn :D Känner mig ganska strong som höll mej från de lockande chipsen, för att int tala om choko kakan :)
Nåja, nångång måst man ju börja!

Men det känns jätte konstigt att jag int ha träna någo idag.
Å då räknas int cykla fram å tillbaka till skolan som träning. Utöver det har jag suttit hemma (eller då i skolan) å int gjort någo! Knä tyckte iaf om det och eftersom jag var snäll mot det idag å lät det totalt vila, så betyder det att imoron kör ja igång som vanligt igen. Nu var det färdigt vilat och "ta det lite lugnare"! :)

Hmm, borde ännu läsa ca 80 sidor tills imoron, får se hur långt ja kommer innan ja somnar :D

Hur som haver, TACK ni som ordnade get together kvällen!! Synd att det inte kom fler människor då det tas initiativ och ordnas en GRATIS-kväll dessutom.
Men, alla har väl sina orsaker.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0